tirsdag 23. februar 2010

Take a deeeeep breath!

Nå tørr jeg ikke sove mere! Jeg bråvåkna av at jeg ikke pusta, IGJEN! Jeg kasta meg opp fra senga og blei stående ganske så rådvill, helt til jeg kom på hvordan man skulle få pressa litt luft i skrotten igjen. (Nei, jeg hadde ikke mareritt..!) Jeg får angst av det der... så nå tørr jeg altså ikke legge meg. FLOTTERS!

Da satt jeg her da.... såe...

Om noen timer kommer morsan hjem igjen å.... Fra disse stedene, sånn cirka:

(Bilde: google)
Sjalu jeg ?? Hva er vel sol, strender og late dager, sammenliknet med trøtte og überkalde Norge! Asj, at jeg ikke valgte bort dette skoleåret til fordel for en slik tur.. Da hadde jeg ikke sittet her nå, nedgravd i masse snø og jobbet med trøtte studieoppgaver for no reason? Helvettes dritt! Jeg tror veldig på Tore Renberg når han skriver at snøen er en forkledd forbannelse. Bare se UT davel!

Men bort med sjalusi og snøvær, og tilbake til realiteten igjen. Snart er det eksamen i sykepleieprosedyrer.

(Bilde: sf-enhet, gruppe 8)

HÅHÅHÅÅ, som jeg håper å komme opp i intramuskulære injeksjoner. true story! Det er det gøyeste vi har lært. Jeg er mye bedre på det, en de derre konvolutthjørnene på sengeredning. Hva skjedde med de geniale stretchlaknene? tsktsk!




2 kommentarer:

  1. haha... prottisbar ved siden av sprøyta.. :p

    SvarSlett
  2. HAHAHAH!!! Jeg VISSTE du ville legge merke til den :D

    SvarSlett