søndag 11. oktober 2009

Grønn te, telys og Det Friske Mennesket



Med grønn te, telys, og guuul markeiringstusj burde alt ligger til rette for en real omgang med lesing om celler, vev og respirasjonsorganer! Det Friske Mennesket, I LOVE YOOU!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar